notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

måndag

Kategori: Från förr

Nu har skolveckan börjat !
idag va vi på museum.. förts historiska o sen Vasa ,, de va okey,, bättre än skolan.. haha
Ja kan ALDRIG åka ngn stans me klassen utan att gå fel:
imorse,, vi går av på karlaplan (har våran mentor med oss).
Vi = Jag Paulina Kiran Monica Sara och Camilla
alla går efter mig o Pawwo,, haha därav problöemet Xp haha efter et taf säger jag
"Pawwo, ere bra att vi går först,, ja tror att dom följer efter oss bara.."
Pawwo "men om vi går fel borde de ju säga till"
MEN DE GJORDE DOM INTE Xp
Men vi vände o fråga om vägen efter ett tag ..o då ringre malin SOM HADE HITTAT RÄTT !!
"var e ni?"
jag -"ööööh,, (sen sa ja namnet på vägen vi stog på)"
Malin " Men Marcus (våran mentor) e inte här!"
Jag " Ja vet han e me oss haha"

Hihii..

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: