notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

MÅNDAG !

Kategori: Från förr

nu är det vecka 41,,  3 veckor till höstlovet ! yeey
lyssnar på fade away med håkan hellström.  kom typ just hem ! ;D
Har vart på BRASILIENS TRÄNING på råsunda ! :D:D
va där med Kiran Pawwo Sara o Madde va där ett tag :) Jag o Kiran va dom som va mest intereserade om man säger så !! Xp haha
JAG HAR SETT RONALDINHO PÅ RIKTIGT !! *överlycklig*
Har iof sett typ hela Brasilien,, eller a laget iaf Xp haha

Kloker-Toker-Power,, Eller hur Kiran !! =D 

Pawwo kom fram till (med tanke på vårat kö-system) att jag är på öppet köp,, 
- smaka o lämmna tillbaka
haha TACK för den

Snövit - Monika
Toker - Jag
Kloker - Kiran
Trötter - Pawwo
Glader - Sara
Blyger - Malin
Prosit -
Butter - Camilla

Skogshoran - Malin ( för att hon bara har skogs-tv )

Vimsan - Jag
Fifflan - Pawwo


Kiran-Har-Alltid-Rätt


Idag var jag i skolan,, fick 18,5 av 22 på ett matteprov !!! JAG FICK BRA PÅ ETT MATTEPROV !!
o juuusute !! höll på att dö imorse,, det är sannt.. impricis iaf !! så här var det,, min buss gick 27 över jag springer hemmifrån 20 över,, aa,, skulle ha gått 17 över !! hade asbrottom men eftersom ja e förkyld som en gris kunde ja inet springa efter ett tag,, preoriterade agttt andas,, o när ja kom fram till backen där man ser bussen när den kommer,, aa,, asså då såg ja att den stog där så ja sprang igen ! men den åkte när ja kom fram.. men a så stanna den efter typ 10 m o en gick av så jag fick springa igen o hann me bussen ! yeah ! men aa när ja kom på hade jag andnöd OCH DET FANNS INGA SITTPLATSER !! o när ja kom till henriksdal insåg jag att jag hade hunnit me den TIDIGARE BUSSEN ! så jag tog 410 till slussen ..
stackars mig

Åkte hem till Kiran efter skolan me Sara också ! :D:D
vi dreeev me Malin,, ska säga till henne att vi drev,, imorgon.. e för elak ibland !! haha

<333

Kommentarer

  • kloker ;D säger:

    SKIT BRA BLOGG TOKER ;D I LOVE IT ! :D

    2006-10-10 | 14:47:37

Kommentera inlägget här: