notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lördag den 14

Kategori: Från förr

Igår va det fredag den trettonde
Maaliins födelsedag =D

På morgonen sammlades vi, jag, Pawwo, Malin, Kiran, Sara o Camilla på Gullmars kl 7.15 ,,
Självmord
Vi skulle göra "KICKEN" innan gymmet,, då vi skull spela fotboll med byggkillarna :P haha

Kicken
Ingen frukost
2 hustlers (var)
1 cigg         (var)
3 pack. Dextorisol (tillsammans)
Starkt kaffe

Vi va pigga när vi kom till sjösalahallen :p hahaha (ovanför nautilus)
- eller a väldigt hyper iaf Xp
haha

JAG GJORDE ETT MÅL!! ( upp i krysset )  Jag äger Xp haha
o pass till mål Xp hahaa

efter det åt ja en macka i skolan innan franskan eftersom ja har sen lektion,, sluatar 13 o dom andra 12 Xp haha
sen åkte ja till Emy ,, vi gick ut o gick köpte godis .. aa hahah :P:p
sen åkte vi till stan o såå ,, :) vi åt på kina =)
sen åkte vi runt lite,, Wooooaaaphaa HAHAHAHA jaa
stjärnor, flygplan, lampor, allah, gud, jesus, maria, gabriell, sebbe o magnus .. ja våra diskutioner leder .. vart som hälst ,, hehe

Pawwo ska bo hos mig nu i helgen ! =D så ja åkte hem till henne o hämta na' hihi
JAG GICK FRÅN SKURUSTUGAN
sen GICK vi till ektorp o köpte godis :P:p o åkte hem till mig o kolla LIITE på valliant o sen soov vi haha

Idag jobbar jag,, o Pawwo soover

Kiran, FAAN FÖR DEN ONDA CIRKELN !!

Onda cirkeln, teori nr, 2 (kloker-tokrer power)
Alla känner för ngn men vägrar ta första steget så alla går runt me brustet hjärta !!

Jävla yyyra (hahahah)
eller hur pawwo

Livet är livet ,,

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: