notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lördag ..

Kategori: Från förr

Igår var ja med Emy,, för ovanlighetens skull ! Xp haha
o vi va på Söder,, chokerande .. haha
Eller först satt vi i mitt rum o kolla på Idol eftersom det REGNADE ! o de va sverige-tema,, jag är inte såå insatt i programet har inte sett nått avsintt i år ! HAha eller nu har ja ju det !! de va en som sjöng Die Mauer ,, fyyyyfaaan va hon söööööööööög !! asså förstöra världens bästa låt på det där viset !! va arga ja o Emy var,, haha ,, kan dels bero på ölen vi drack men aa.. haha
by the way både ja o Emy älskar die mauer ..
sen va det en som sjöng känn ingen sorg för mig gbg !! asså aaah var tvungen att stänga av tv:n,, ingen kan göra Håkans låtar förutom Håkan !! aah .,,, frustrerande !!
Sen drog vi ut iaf.. pga regnet var det inte såå mkt folk ute,, vi ringde Tom,, sen umgicks vi me honom !

Idag såg Jag Pawwo Emy mamma o syrran förhandsvisningen av Vilddjuren !!
Haha Emy somna ! hahahahaaa
Den va roolig ^^
Innan filmen börja, jag öppnar ett hål i min godispåse,, bakom oss satt det ngn som berättade för sin pappa om hur hon hade ramlat,
Jag " Haha jag stoppa in ett finger !"
 Pappan " oj kom det blod"
HAHAHHAAHAHAHAH

Emy våran humor knäcker alla ^^
Sebastian Kyckling Hahr .. Soppa !!
OM du inte var där ( i bilen från bion) kommer du aldrig förstå det hämskt roliga !! eller a du skulle nog inte förstå iallafall ! Xp haha

<33




Kommentarer


Kommentera inlägget här: