notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lööördaag - med pencilin

Kategori: Från förr

Imorse vaknade jag hos Emy, inte så konstigt eftersom jag somnade där också Xp
Inatt.. asså när vi sov,, ringde ngn till Emy o fråga efter ngn Johanna sen va Emy i chock länge,, så hon rörde sig o höll på sen ringde Tom,, sen va ja liiiite arg,, tött-arg  asså o dom som har sovit med mig asså I SAMMA RUM inget annat mena jag .. vet hur jag kan vara ! =/ =P hehe
Jag slog henne inte .. för ovanloigehetens skull!

Senare ¨på dagen typ 13:00 kom Emy och hennes föreldrar på lunch till mig .. asså de va mamma som hade bjudit dom ... trevligt ^^ hehe jo men de va bara plågsamt vissa perioder.. som där de pratade om alkohol o sånnt .. HAHA

Sen drog vi till centrum ,, gjorde lite saker ^^ o sen gick vi hem till Emy o sen åkte vi till staan o skulle gå på bio men ,, nej ! hittade ingen salong som visade "7 miljonärer" .. hehe så vi käka på donken^^
seen... gick vi runt lite o såå .. sen åkte vi till slussen .. HAHA såg hur tom o stoffe missade bussen så vi åkte till londonviadukten o sprang över motorvägen tog en buss tillbaka o åkte samma buss som dom ... vi åkte till orminge centrum där satt vi i typ 30 min o vänta på min buss,, 414 som inte kom så ja tog 471 tii telegramvägen o GICK hem .. så kan det gå när man käkar pencilin !!

fan va sift
foft*
soft*
Eller hur Emy !?!?

Jag är tor som bor i halsen

"..men när mörkret skingrat myggen kommer klådan innifrån, det både isar och bränns hjärterdam jag vet hur det känns"
Winnerbäck - gråa dagar skyndar aldrig på  


<33333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: