notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

kanekbullensdag !

Kategori: Från förr

Idag e det kanelbullensdag,, min dag ? nej ! jag har iaf insett att jainte är en kanelbulle för detta var inte min dag !!
vakande imorse, insåg att ja inte orkade gå upp men gjorde det iaf!! kunde ha legat kvaar får ju ändå inte gymma !! såå totalt meningslöst !! men ja drog till gymmet ,, GICK FRÅN HENSRIKSDAL ! låg i soffan där på nautilus o tyckte extremt synd om mig själv,, förovanlightens skull (elelr hur Kiran) sen när vi kom tillbbaka till skolan kom ja på att ja hade glömt mina nycklar på gymmet så ja va tvungen att åka tillbaka !! min älskade Paulina va så snäll o följde med mig =D men vi missade typ hela första lektionen företags ekonomi,, men va me på den andra SEN SLUTA VI ! snacka om meningslööööst skulel knna vart hemma ! men aa sen åkte ja pawwo kiran o sara o fikade på fotöljen de va aaaasmysigt ! :D
sen så träffa ja ngr a gamla klasskompisar på bussen o nuu bakar mamma o syrran bullar så ska satsa på att bli ännu fetare !! 

<333 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: