notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Idag ,,

Kategori: Från förr

Tisdag. Trött. Toker.

Ja,, idag är det tisdag o jag är trött,, måste plugga företagsekonomi,, har PROV imorrn ! allvar vi ska ha prov i 2 h,, undra om det är ett stort prov ?!?! ehum ..

Idag va jag i skolan ,, som vanligt ,, började 8,10 så gick upp 6.25,, weeiii |-)
sprang till bussen igen ! urschursch,, idag är det TISDAG ,, några få vet vad det innebär,,  och idag var det ångest-framkallande =/ ,, men nej JAG vägrar !

Men Kiiiran vad menar du med odiskreet ??
Jag tror att jag är en av de minst disktreta männsikor på denna jord ! allvarligt,, lyckas alltid !


Idag ska jag ,, plugga jah,, juuste måstee börja NU ! nu var det ja,, mm.. tar upp boken o läser,, nu .. snart

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: