notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

HÖSTLOV

Kategori: Från förr

Nu e ja hemma hos Malin,, tyresö.. LANDET ! ;D haha
Vi e me robbin också.. han e en rolig rockabillykille .. hehe det är kul ! :P haha

Igår va vi först i lokalen ,, Jag Emy Malin och Tom .. det var skoj !!! haha vart liiite mkt äl Xp haha 
sen drog vi till tyresö o sov hos Malin,, jag o Emy asså inte tom .. han fick åka hem till sig :p haha 
men i trollbäckens centrum träffade vi ngra av Malins kompisar ,, det var kallt så jag värmde mig hos Gb ;) 
hans jacka va varm .. sen när vi gick hem till malin därifrån lånade jag den !! ;P 
sötnos 

Igår blev ja väckt av en vakt .. fast ja sov inte :P men a låg på golvet i gullmars utanför pressbyrån ! haha men ja o Emy skulle köpa godis/tuggummi/kaffe vette fan :P hahahah
men de var ju stängt me tanke på tiden på dygnet,, men vi pröva att gå in iaf,, så vi kastade oss in i dörren att antal ggr. så vi ramlaihop typ ! hehe ,, o så hörde ja ljudet av springande fotsteg o nycklar som klirrade o emy sa åt mig att resa mig o så såg jag 2 vakter komma imot mig o fråga varför jag låg på golvet
Jag - jag fick ont i huvet
Emy - vi skulle bara köpa tuggummi
Ena vakten - Jaha jag trodde du mådde sämre av vad du gjorde ! 
Emy -  vadå mådde bättre än vad du gjorde ? ( x 10 )
 
 

Idag har jag.. sovigt .. i en bäddsoffa med Malin o Emy det var trångt !!!!! hehe  ;P
sen kom fredrik billie o gb hit .. det var mysigt :p hehe men då drog Emy hem för att hon ska till Italien imorrn o behövde packa osv :) .. efter ett tag gick ja o Malin o mötte Robbin ...
ja o nu .. sitter vi här :p hehe

Ska träffa Kiran senare .. hon kommer hit till LANDET ! o så ska vi väl träffa killarna vi träffa igår hoppas jag ! =D

<3333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: