notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Helg igen

Kategori: Från förr

Nu sitter jag hemma hos Emy :) vi kollar på Top Gun eller a kollar o kollar hehe Tv:n e på Xp

Vi spelade inte basket på gympan ;) haha vi spela bandy,, jag fällde 1 sprang i 2 och sköt Zico på benet 2 ggr.. jo jag vet ,, ÄGER ! haha

KIRAN GJORDE 2 MÅÅL ! ;D jag såg det iaf haha

Hmm,,
Hade hi o fra på eftermiddan ,, på hi:n skulle vi göra frågor i grupp o sen redovisa i grupp men aa,, i min grupp vart det så att jag läste frågorna och svaren mm jag vet,, DUKTIG !

Medan jag hade franska väntade de andra på mig i datasalen,, när jag gick var Kiran helt inne i Quake.. asså spelet där man skjuter ihjäl varann Xp hehe Hon va inte spec. duktig menmen
"DOM TAR MIG BAKIFRÅN" skrek lilla Kiran minst 10 ggr. sen kom Pawwo "Oj vad det sprutar"

Måste bara skiriva: KissiKissKirri
De som va me fattar ;) o lovade Kiran att inte skriva att det va för att hon satte sig i en fotoautomat som luktade kiss Xp haha

Vi va på Kina o firade vårt 2 månaders-jubeleum,, i efterskott .. hehe
Jag, kiran, Sara, Camilla och sen kom även Daniel, JAA Pawwos Daniel ;)
Vi fick läsra oss att Romme uttalas [ROME] o inte [RÅMME] som alla normala svenskar säger!
Haha

Juuste den viktigaste händelsen !! Idag var det nästan exkat nu by the way (kl. 23.30) 4 månader sen jag o Emy träffades på flygplatsen Arlanda i väntan på MaltaAir ,, hehe
Det är ett datum att minnas 20/6-2006 När jag hittade den som skulle bli en av mina allra bästa vänner i hela världen,, Emy !! -Vad skulle jag göra utan dig ? <33

FÅRMACKA

Nu verkar Emy ngt trött o ja me ,, hehe '


<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här: