notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

God morgon

Kategori: Från förr

Nuså ere tisdag surru :P hehe . jag e trött o fryser elelr a bara lite :P hehe ..
ingen aninig om varför ja fick upp igentligen men aa nu sitter jag här ..


Idag ska jag ,, hmm.. aa ikväll ska jag ^^ till lokalen me Malin o Tom =) hehe .. Kanske på matchen också ..
 - problemet ar ätt jag är djurgårdare bara ^^ hahaha :p
men ja har typ lovat Malin ^^ .. men a de kan bli kul iaf ;D hehe
Får se vad som händer nu på daaagen .. hehe .. Malin lär väl vakna 13.30 idag igen ^^

Jag är inte hungig .. men måste nog käka iaf.. senare .. asså a mamma tror typ att jag har ätstörningar =/
Jadu, fråga mig inte varför ! Eller a käkar inte så mkt när ja e hemma o slarvar me frukost på vardagar, det är väl de ho kan veta :P hehe ..

Jag är trött ...

Idag ska GB jobba över o shit så lär ju inte kunna träffa honom idag ... =/

Jag vill ha nya kläder ,, kanske får åka till stan ...

KIRAN E SKYLLDIG MIG 100 KR
MAMMA 200 KR
THERESE 20 KR

Ojojoj . va rik ja blir sen, som om ja inte är de nu ^^ haha skoja ..
Men sen ska ja då få typ .. 2000 kr från csn för att mitt studiebidrag har vart cp .. :P Ouh ! ;)

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: