notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

God Morgon.

Kategori: Från förr

Idag är det söndag,, klockan är 10:16 och jag är vaken ..  är lite nere idag

Igår va Helene Mathias här, asså syrran o hennes festman^^ ,,  Dom förlovade sig för typ två veckor sen o jag har inte ens nämt det ! FY PÅ MIG!!
Men a tillbaka till igår, jag hann bara träffa dom en liten stund för att ja o Emy skulle till bussen men jag fick mer musik av Mathias ! =) 3 skivor !!
 - The best of Judas Priest, Living afer midnight
 - Classic Mötly Crüe
 - Kiss, Hotter tahn hell

OM EN VACKA SÅ ÄR DET HÖSTLOV!!
 
Faan va det har gått fort !
Det känns som jag har gått i samma klass som , alla dom jag går med,
ALLTID!




Funderar på att åka till Nacka forum o köpa en ny mascara,, men då måste man ju ÅKA DIT,, orkar kanske .. vet inte får see... hehe NEJ ska inte va såå lat :P nu kollar jag bussen
- snart                         .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: