notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Förkyld.

Kategori: Från förr

Jag är förkyld. HATAR att va sjuk,, o just nu har jag inte tid med det heller !!
men när ja vakna imorse,, eller a eftermiddags hahaa,, kunde ja inte prata ens !! =(
men måååste till skolan imorrn o på tisdag, "mycke göra, mycke göra ! "
men nu måste jag göra klart min engelska presentation ! =/ ^^


Juuuuste ,, va på la creme igår ! =) de va okey,, trodde det skulle va roligare men de va .. Okey =)
Jag Pauilna o Malin hade kuul ! hihi
Höll på att kvävas av skummet ett tag ,, menmen .. sen höll ja på att frysa ihjäl o så efteråt men mm.. jag överlevde det också !! hihii ^^

Självömkan.

Emy + Lexikon = Sannt ^^

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: