notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

...

Kategori: Från förr

Kiran, nu flyr vi fältet, byter riktning och som alltid klarar vi oss !!!

Jag måste bara säga - Paulina, Emy, Kiran, Malin, Sara och Monika You make my day !
Vänner=Överlevnad

Jag fryser

Jag är trött

Jag borde plugga

Jag borde sova snart

Jag fick ont i ögat, sen blinka ja o då gick de över

Det är höst, snart vinter

Det är kallt

Jag lyssnar på Jusad Priest  just nu

Jag har allmännt tråkigt

Jag är torr i halsen

Allt blev plötsligt så dystert
- men så tänker ja på mina underbara vänner så blir det bra igen ! *TänkTänk*

Juuste fick skolfotona idag, ser inte missbildad ut för FÖRSTA gången i världshisrorien !! =D haha

yeey

nu ska jag göra ngt av det jag borde.. tar fram.. engelskan eller nej,, franskan,, elelr mjaa Sh:n nej franska får det bli ! Xp hahaha

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: