notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

En flicka som är stark

Kategori: Från förr

"om jag ska plocka ner en liten bit och kalla den för kryptonit och ge den till en flicka som är stark ja då kan ingen nånsin' hindra att jag gräver ner mig som en skatt o ger den till en flicka som e stark"
- Mimikry

Idag spelade vi inte basket igen,, tusan^^ haha de vart fotboll igen ^^
Sen hade vi ekonomi eller a på rasten umgicks vi me Bp1p :) hehe 
o jag berättade för alla hur gammal Kiran igentligen är,, lillan :P 
Efter skolan var ja tvungen att sitta där i 1,5 h !!! SATCKARS MIG ^^
men de va bara för att jag skulle göra ett engelskaprov som jag missade när jag va hos doktorn !
men de va relativt lätt Xp hehe
- hoppas på att de gick bra ! :)

Åkte hem syrran va hemma som tur va, första gången man säger så men ja hade inga nycklar ! :P haha eller a dom ligger nog här någon stans .. :P  haha HOPPAS JAG!!

Nu måste jag göra SH den ska lämnas in imorrn :P ojojojojoj... sen så har jag franska dessutom !
inte så kuul . men nu börjar jag - jag ska !

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: