notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Dagen idag

Kategori: Från förr

Idag är det tisdag,, försov mig liiite imorse så hade 30 min på mig att göra mig iordning ! AAh
men hann ^^
Va 3 min försenad elelr 5 kanske .. hehe
Skolav va interessant som vanligt ^^

Sh - Grupparbete
Håltimme - 1 h, eng läxan, social
Lunch,  MAAT, Bröd, Sallad - Kiiran vi är timade Xp haha
Eng - Datasalen 
Ma - genomgång

Åkte till stan me Sara Pawwo o 2 kompisar till Sara,, vi tappade bort Sara o hennes vänner på åhlens o fick klara oss själva,, ja o pawwo ! Xp hehe
Vi stack till Sthlm: Kaffe me mjölk på drottninggatan :)
Jag drack kaffe mocca
Sen kolla vi runt på stan liiite för Pawwo skulle träffa Daniel ;) så nu jag jag träffat - a hälsat på honom Hihi 

 Vill ha en vinterjacka !!

Imorrn ska jag o Kiran till stan o spana Xp asså aa efter nya köer :P
hahahaha
Sen ska jag till pappsen =) Brorsan e hemma nu igen,, han har vart på Cypern me klassen den jäveln !

<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här: