notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dagen före fredag den 13 ,, malins födelsedag

Kategori: Från förr

Deet är alltså torsdag den 12

Idag var det relativt slappt för ja drog till doktorn vid 12.30 typ ,, hade ehum.. 2 lektioner
Doktorn stack i mitt finger så de kom BLOD ! (blodprov)
Jag hatar det verkligen,, blod asså =/
O som om inte det var nog så petade han upp en pinne i näsan på mig !
BLÄÄ,, hatar att va sjuk o allt sånt shit ! =/
Ska få penecilin, PALLA !! vill inte ha,,


Sen åkte ja runt me tunnelbannan ett tag o vänta på att klassen skulle sluta :P hehe
åkte till gullmars o köpte kaffe,, sen va jag glad ett tag =)
Träffa vännerna på slussen o drog hem till Pawwo ett tag o slappade ;) hehe
sen vare spelarmöte ,,
R.I.P Boo FF F90 det var underbart så länge det varade !! 11 år av fotboll,, är nu förbi !
Eller aa får se hur jag gör,, antagligen blir det slut ,,  ska ju börja på självförsvar me Emy Xp haha
Kan ju behövas me tanke på hur vi e ute å flänger Xp hahahahaha

Imorrn fyller våran Malin 16 år !! GRATTIIIS i förskott !

2 hustlers
1 kaffe
dextorisol
cigg

ingen frukost o hallen på gympan ! hur kan man starta fredagen på ett bättre sätt ??
HAHA
vi e sjuuuukaaa haha

Ältande har blivigt som en gammal vän som hälsar på när man minst anar det,, 
I will let go .. I hope 
FÖRSVINN UR MINA TANKAR

Emy jag är glad för din skull ! Ärligt glaad, =D
Å för Kiran med ,, go for it girl ! =D

<3333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: