notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Torsdag

Kategori: Från förr

- DET ÄR SNÖ UTE !

Jag vaknade 7 imorse ! eller nej, jag blev väckt av min mentalsjuka katt ..
HAN STOG O DUNKADE IN HUVET I MIN SÄNG !!

Nu sitter jag här, kollar på andra disc:en av första sesongen av gilmorgirls (ja jag har den på dvd)
Jag har tråkigt, precis som igårkväll när jag gjorde exakt samma sak eller a då kollade jag på första disc:en  ....
Jag skulle ha träffat Robin igår, men den jävla snön gjorde att bussarna inte gick ! =(
Jag saknar dig GB

Idag ska Kiran ringa när hon har vart i skolan ^^ och blivigt fotad !! hahahahaha
- nä det är ju kul ..
Hoppas på att hon vill umgås med mig idag .. =)
Ikväll kommer Emy hem ska hinna träffa henne och Robin jue . om han hinner efter jobbet ..

Jag är hungrig, men mår illa när jag tänker på mat ... IGEN ..

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: