notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag

Kategori: Från förr

Idag är det tisdag. Tisdag = börjar 11.25 o slutar 13.55 ^^ :D
Men a idag satt jag i skolan o äntade på malin tills kl 15 iaf ^^ hon hade b-språk ....
Sen åkte jag o Malin till henne o käka en macka sen tog vi bussen till trollbäckens c o träffade BG ,, sen gick vi 3 o mötte Johan .. Seeeen gick ja o Malin tillbaka till henne o kollade på Saw (1)
Jag var rädd, men inte lika som ja brukar ... men a kollade inte överdrivet mkt eller JO ner i kudden ^^ haha men a de va en relativt konstig film o .. malin sa att ja ska se 2:an hemma ho Sara ! =S hon har suroundljud ^^

Juuuusteee .. ja hade sönder mitt headset helt idag .. a ena lurn har funkat i typ 2 veckor a den andra också innan .. men a nu funkar ingen av dom eller jo de e skälva sladden som e trasig inte luarna ! men a poängen me att ja tog upp det är att ja inte kan lyssna på musik på bussen eller inte ngn stans elelr jo på radion o datan såklart men a ni fatta kanske att ja syfta på me mobilen för det är dit headsetet hör till !!
så.... på hem resan från malin fick jag nöja mig me mina tankar o andrs konversationer ! :p
haha
Juuuuste ... de brann på henriksdalsberget ! ...


<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: