notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag förmiddag

Kategori: Från förr

Sitter hemma hos pappa,, har just lämnat Viktor på dagis :) haha
-Min älskade lillebror

Igår åt jag först middag här sen proppade pappa i mig massa tårta o sen när anna kom hem fick jag godis ^^ o så juste när jag kom hit visade Rikard min att pappa hade bakat bullar så va ju tvungen att smaka !!
Ska säga åt mamma att köpa naturdiet till mig ^^

Ska sminka mig o fixa håret nuu .... skolan om 1,5 h men ska gå så ja hinner me tunnelbanan ... :P haha
Så jag inte messar bussen ^^ haha

Har 2 lektioner idag .. ;D


<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: