notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Såå --

Kategori: Från förr

Jag är hemma igen ..
På bussen hem sov jag hela vägen !! trött .. även fast jag höll på att frysa ihjäl .. mina fötter e typ förfrysta!!

Idag har jag varit me Emy .. vi åkte tunnelbana från kl 14-16 typ !! sen åkte jag hem till henne o senare vidare till tyresö ... Träffade GB o vi gick hem till Fredrik o hämtade honom o Billie ,, sen gick vi till Johan o satt där i några minuter o Gurra/BG/Fredrik var också där.. sen gick vi hem till Malin :) där va Therese(malins syrra), Debbie o Ankan också o sen kom några andra :P hehe 
Vi körde lite "singstar" haha ... 
Vi gick ut o .... gick till ... trollbäcken centrum, allé plan ... stog där o va sociala .. hehe :P 

Robin, du är min ...
 
Imorrn ska jag träffa Emy :) hehe 

Jag ör trött .. hungrig o borde sova o äta men ja ,, jag är trött :P hehe 

<333  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: