notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Så var det igång igen ..

Kategori: Från förr

Dagen började hos Kiran, där jag sov .. JOBBIGT ATT VAKNA o Kiran sa åt mig att ja betedde mig som ett småbarn när jag rullade halvdöd ur sängen !!
 
I skolan var allt som vanligt .. började me matte .. Gunnar dagen till ära innan vi får vårat nerköp Carlos som mattelärare ..

Nytt schem även det = nerköp men de kunde ha vart värre !!
men jag säger bara 7 timmar och en kvart !! på onsdagar :S överlevnad ? nej ! eller jo nu på onsdag kommer jag överleva för ja ska träffa GB efteråt :D
 
ja e hos pappa nu o han proppade i mig massa tårta så nu mår ja illa !! inte bra ,,,
men aa .. nej jag mår illa !!



<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: