notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Onsdag

Kategori: Från förr

KIAJaosodjdföiovgj tuapoaAAAAAAAAAAAAAAAAAOIUAYYYTTAJNNSDDÖFKOSDP7402588DKSDPKV!!!!
- det är så jag kännner mig just nu !!


Dagens höjdpunkter, idag har de samtliga involverat Kiran ^^

"Tommika o Annika" - Kiran (när hon rdovisade om pippi)
När Kiran kastade ett papper i Malins öga ,, o Malin dampa
När ja o Kiran letade café o hamnade på Svea Kebab

Imorgon ska jag o Kiran käka Sushi :D:D eller hur kiran !?!?! ;D

Jag mår illa ,, o fick just en hostattack =/ stackars mig !!
mamma gör pankaka o ja e mätt ,, palla käka mer lxm ,  nej ja vill inte ha eller jo men ja orkar inte käka mer idag .. så , nej ....
Vill ha naturdiet .. elelr a inte nu ,, men så ja har ngn frukost imorrn lxm !!

Fan va ja babblar om mat .. hm ,.ja har inte käkat godis idag ! *en applåd* nej från o me nu ska jag skärpa mig ,, nu ska fläsket bort !!

jag o malin ska börja simma på Tisdagar o ja o Kiran ska börja på .. någor iaf ^^ :P haha
vi komemr på ngt snart ;D

"Forever young, I want to be forever young"

Juuuste det är OC ikväll ! :D:D

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: