notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Onsdag

Kategori: Från förr

Jag överlevde 7 timmar och en kvart av skolarbete !!! ^^
- även fast GB var tvungen att jobba så jag inte fick träffa honom , det var 5 dagar sen sisst !!

FISKEN, KALKONEN OCH ÅSNAN .. alltid vi <3

Jag skrattade så jag grät på bussen hem idag !! Emy och Amelia ni är sjuka !! ALLVARLIGT !! haha
- sen blev jag bortlovad till en lergubbe, en av Amelias söner ^^komer inte ihår vad han hette just nu .. för de var så många olika först ngn, sen en fyrkantig o sen en me långa krokiga ben ^^ haha

Jag åkte hem till Pawwo efter skolan och vi bakade kladdkaka, bildbevis på http://cissi08.bilddagboken.se/

Jag och Malin åkte bussen hem till henne igår ..
Jag: Hovet, skulle inte 50 cent va där ikväll ?
Malin: Joo ...
Jag: Okey, men inte för att jag bryr mig för 5 nej 50 öre ^^



I can't do everything, but I'd do anything for you ...

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: