notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Onsdag ..

Kategori: Från förr

Sov hos Malin igår .. ;D så vaknade där me.. hehe

På dagen igår hade jag så oootroligt tråkigt .. STÄDADE tom. för att ja inte hade ngt att göra !! hehe :P
men aa .. sen på kvällen drog ja till Maln o va me henne o Fredrik.. vi va i fornuddsparken o gungade/snurrade på en grejj :P hehe de va kul läskaigt o kallt ^^ hehe
Fredrik den jäveln slog mig flera ggr o gjorde så ja ramla av grejjen o aa .. haha
*stackars mig*
Jag har blåmärken .. ! 

Idag ska ja o mamma till nacka forum o kolla på jacka så jag slipper frysa ihjäl !!! 
Sen ska GB ringa när han kommer hem .. :) 
Så långt har jag planerat denna dag .. Hihi ^^ 

Imorrn Kommer Emy Hem ! =D 

~("The key" är flyttat till nästa helg)~

<333
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: