notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Nothing but a heartache

Kategori: Från förr

Så nu e man singel igen ... 13 dagar ... men jag förstår dig jag skulle i nte heller stå ut med mig längre ..
Hoppas vi kan vara vänner iaf ,, för jag tycker verkligen om dig !

Hur ska man känna ? Ja ,, jag kan berätta att mina känslor går som en bergochdalbana just nu från att försöka smälta vad som har hänt till självömkan till total tomhet till att känna mig sårad o sen arg på mig själv o runt runt runt ....

Jag vill bara att det här ska gå över ...



<33

Kommentarer

  • Malena säger:

    Jag utmanar hälsoutmanar dig
    Gå till min blogg & läs senaste inlägget
    Kram malena

    2006-11-12 | 14:52:30
    Bloggadress: http://malenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här: