notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Min namnsdag - 22 november

Kategori: Från förr

Det ända jag behöver är att ni mår bra <3

Idag gick jag i skolan i 7 h o 15 min .. =O haha .. jag överlevde dessutom ! hade 2 prov ett matte o hör/läsförståelse på eng, typ nationella !
- de gick bra .. hoppas jag .. 

Efter skolan ,, köpte jag Kiran Sara o Malin bullar på slussen .. vi använde en galmmal 50 öring , dom såg inget ^^ hihi *busigt* .. o en sak till den va min ^^ haha 
Efter det åkte ja me Sara o MAlin till gullmars sen tillbaka till slussen sen till odenplan o sen till hötorget gick runt lite på H&M, Gina tricot, Stadium o sen ställde ja mig utanför adidas o väntade i 10 min på pappa Anna Rikard o Viktor .. :) vi gick till T.G.I Fridays ;D hehe ja e mätt :p haha 
Men nu har ja ont i käken .. haha

 Jag ska få en sony ericson z610i ( rosa ) i julklapp av mamma o pappa ;D hihi me 3 abonemang hihi
övertalade mamma igår o nu sa pappa okey me när ja sa tt ja ville ha det ! :D 
får se hur dom gör .. pappa kanske köper telefonen själv o då kan ja önska mig en ny webbcam av mamma ^^ haha ;D 
.. noh not spoild just ... loved ?  


MÅ BRA NU


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: