notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Måndag igen

Kategori: Från förr

Du är min bästa vän <3
- Det finns inte, helt omöjligt, DU FÅR INTE !

Idag va det skola,, ja va trött o relativt nere ... det blev bättre under dagen fick MVG på 2 engelskaprov som vi fick tillbaka idag o VG+ på Historian 0,5 p från MVG .. surt.. o efter skolan va ja me Kiran , först va vi hos mig  sen drog vi till Patric, typ Huddinge .. så de tog typ 1,5 h att åka dit ^^ men vi spela tv-spel o såå .. :P
JAG ÄGER ! - kiran iaf ^^ haha




sen åkte jag hem - sov på bussen igen ...



Det är ite meningen att man ska vara glad .. Den tiden man är lycklig är bara ett sätt för gud eller vemfan de e som bestämmer vad som händer, att få en att se vad man aldrig kan behålla .. Först är men på toppen allt är bra men det finns ju tydligen bara en väg därifrån , NERÅT
Allt bra som händer SKA tydligen upphöra man SKA vara depprimerad, ledsen, orolig, nervös, arg, frustrerad, ja helt enkelt OLYCKLIG


Vad ska jag göra ?

vissa klarar man sig inte utan , tack för att ni får mig att le


<33








 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: