notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Måndag,, den 27

Kategori: Från förr

För en månad sen ....


Nu sitter ja hemma hos pappa . :) ja e lite trött men aa .. :P haha
ska till skolan imorrn ^^ men börjar 13.20 o har luciaövning sen sluutar ja ;D hhihii .. då ska ja va me Emy ! :D får se vad vi hittar på :P aaahahah ;D


Jag vet inte

Jag vet inte

Jag vet inte

Jag vet inte

Jag vet inte

Jag vet inte

Jag vet inte


vill ha min musik

vill gråta ut allt

vil vara hel

vill backa tiden

men man kan ju inte alltid få som man vill ?

va nöjd me det man har ,, .. Aaa


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: