notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lördagkväll

Kategori: Från förr

I fredags va ja me pawwo oköpte godis innan vi åkte hem till fredster o träffa honom, Gb o några till ! :)
Vart torerad - som vanligt^^ haha 
Dom kittlade o höll fast o slåg mig ! :P har blåmärken .....
Sov hos malin me Pawwo också.. Therses hade Debbie o Ankan översovandes o dom hade madrassen så Pawwo sov på massa kuddar o sånnt o ja o Malin delade på Malins säng ^^
Pawws åkte hem idag på eftermiddan va det men vi gick upp halv 2så de känndes som tidigt ^^
Ja o malin klädde på oss o så runt 4 tiden o åkte till sara o kollade på film o mös :) hihi

Mamma kom in i mitt rum nyss,, ja får panik på men familj !!!!
jag är aldrig hemma tydligen .. nä kanske det men varför skulle jag vilja det ?
vad ska ja gör har lxm ?? spela kort o baka bullar o va social med min underbara familj ?
men ÅÅÅHH ,, ja pallar inte .. hon kommer in här ser assur ut o skuldbelägger mig me massa skit !!!!
FATTA : jag vill leva mitt liv inte sitta hemma och uggla !!
jag blir så arg på dom ,, mamma o pappa (skillda by the way) har tydligen pratat om hur jag försummar dom ,, båda familjerna ! PALLA  allvarligt, tror dom själva att jag vill vara hemma när ja kan träffa mina kompisar ??!?!

Ska jobba imorrn .. så går o lägger mig god natt

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: