notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lördag - stackars

Kategori: Från förr

Igår va ja ute jah .. Ja drog till Pawwo o käka spagetti o köttbullar först sen stack vi till TB o mötte Sara sen gick vi hm till Malin .. vi va där en liten stund sen trog vi till Alleplan o träffa Fredster, Gb, Johan, Matte, Billie, Patte ... men de va fler människor där som typ Therse o Debbie o massa andra ^^
Ja Pawwo o Sara började klunka våran 70:is varannan vodka varannan cola ^^
Men dom förstnämnda drog till Kumla skola efter ett tag .. :) då hade jorden börjat snurra så att säga .. Jag hade sprungit in i en granbuske ^^ svängde för tidigt ... Xp
"Jag fick en gran i halsen"
Påväg till Kumla fick ja öl av Fredster ,, o innan det hade jag snott en av Bengt-Gurra (förlåt) !!
Väl framme vid Kumla är minnet som en stor geggig klump ..
Sprang - Ramla - Skrek - Spydde - Gick runt huset - drack upp de sista - snacka massa skit - ramla mer - spydde mkt mer .. mums spagetti ^^
JAG SKÄMMS
FÖRLÅT
- det vart alldeles för mkt =|
Sara fick slääpa hem mig .. sista gången ja spydde va på busshållplatsen i TB .. innan ja gick på bussen
Innan vi gick satt ja på en trappa va typ helt borta .. o spydde ... Sara berättade imorse att Therese o Debbie hade stått o kollat på mig o Therse hade skrattat åt mig^^ haha ,, hur nycktra var dom skulle ja vilja veta dom hade också vodka ^^

imorse ..
Jag: mina byxor ä blöta !!
Sara: Va e dom ?
Jag: Aa .. men bara på benen ...
Sara: det är ju bara ben !

Idag skulle ja stå på mässan igen de va illa .. va trött o mådde illa - då som nu ... =/
Men jag överlevde ^^ haha ...


Asså jag skämms verkligen o vill säga för låt till alla har gjort de till några men det känns fortfarande som ja borde säga det till flera .........


<333
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: