notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lööördaaag

Kategori: Från förr

So ,, nu sitter jag i mitt rum, framför datan, o dricker c-vitamin ...

Idag ska jag vara med Emy :)

Jag har kollat klar på Gilmore girls boxen nu ^^ hehe
"Stop"
"Why?"
"Because.. Because I love you your idiot !"

Nu lyssar jag på "Dreamer" med Ozzy Osbourne ... den är bra !!
"... and here we are still figthing for our lifes .... I'm just a dreamer ..."

Jag satte c-vitamin i halsen .. det va inte så kul ... men aa som de kanske märks har jag inte så mycket att berätta o vet inte vad jag ska skriva .... 


Nu är låten slut så nu lyssnar jag på "Dörrterror" med KSMB 
Jag har aldrig sett ett ord med fem R i innan .. eller kanske .. bara att jag inte har tänkt på det inann .... 


Igårkväll / imorse fick ja ett jätte fint GB av Fredde på PA ,, jag tror inte ett enda ord va rättstavat !!! 
HAHA 




så nu ska jag hitta på något .... 

<333






 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: