notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredagkväll =S

Kategori: Från förr

Det är fredagkväll o jag sitter hemma .. deppar lite för mig själv .. tycker inte om att vara ensam med mina tankar .. då  tänker jag för mycket =/
Om - det är ett jävligt onödigt ord , vafan spelar det för roll om de "om det var si eller så" ändå aldrig kan eller kommer bli så !?!?

Sluta drömma , det är bättre att gå vidare och glömma !
- varför lägger jag ner tid på det ?


Idag var relativt trevlig , relativt för att vi kollade på SAW 2 !! - rädd
men sällskapet var underbart ! :D Emy,  Malin, Pawwo, Sara och Kiran <3
- vi va hemma hos Sara ,, sen åkte ja o Emy till svea kebab o käkade :) gott ..

Jag vill göra ngt men ja e trött o ... känner mig ensam o tom ... men det går över det med , precis som allt annat .... tiden läker alla sår ?

Jag är trött .. borde sova bort smärtan o ångesten ..




Imorgon ska jag stå på öppethus i skolan .. Nackademins gymn.
- ska va där 10.45
Jag och Mickis ska stå från våran klass - Sp1a



"Vem kan hata utan ångest, vem kan älska utan lust ?"


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: