notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag -helgen har börjat !

Kategori: Från förr

Idag ska jag träffa Gb när han ringer ....

Idag i skolan, eller a dagen började på gymmet , så spinnade vi ,, ojsan va jobbigt det var !!!
Sen så käkade vi kyckling :p hehe ... sen hade vi Sh sen slutade jag ,, :D:D

Just för tillfället sitter jag hemma o lyssnar på musik o snackar me Emy på msn


 Cissi - GB säger:

varje gång ja käkar kyckling tänker ja på dig o sebastian zeb kyckling hahr soppa (med tanke på lunchen) ^^

Emy säger:

hahahaha Jag med faltist ^^

Cissi - GB säger:

Haha tänk om det alltid kommer att vara så ^^

Emy säger:

hahaha, när du sitter om 50 år!

Cissi - GB säger:

ja o så er ja en kyckling o så utbrister jag men åh lilla emy kommer du ihåg sebastian zeb kyckling hahr soppa ?!

Emy säger:

ahhaha aaa! fan va kul

Cissi - GB säger:

hahaha aaa

Cissi - GB säger:

o så sitter vi där framför brasan med våra barbarn i knäna o berättar hela historien o dom fattar ingenting ^^

Emy säger:

Jaa så kommer det att bli! Vaaa mysigt

Cissi - GB säger:

JA 



Jag är trött .. men aa .. det går över ^^

Emys o min koversa tion börjar spåra ut
Cissi : ..... göra saken ..
Emy: saken ?
Cissi : saker*
Emy: ahaaa trodde du menade GÖRA SAKEN
Cissi: vilken sak trodde du jag syftade på ? ;P hahah
Emy: hmm.. du får KOMMA på det själv !

HAHAHAHAH

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: