notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Torsdag

Kategori: Från förr

Igår va ja o Emy på bio me Patrik o Victor =) vi såg ngn jäls skitfilm ; "Them" den va först på Rumänska o sen på franska ^^ haha aa m nej den va relativt jättedålig :P Haha ,,
Jag fick inte tillbaka min telefooon =( ,, den e klart typ om en vecka !!!! AAH vill ha den nu ,, men fick en annan låetelefon o den är inte cp-sär utan bara sär, så det var ju ett uppåt köp ^^ haha, försöker va posetiv,, VILL HA MIN TELEFON ! NUU
Sen sov ja hos Emy, eller a vi kolla på typ halva "masjävlar" innan vi somna hihi,, vaknade 06:30 imorse =|
Förklaring:
Jag kastar filten i ansiktet på Emy, hon låter (typ mjuuvh)  o jag automatiskt "svarar" med ett liknande läte, Emy säger "jasså?" o båda börjas asgarva^^ haha :P
Sen käkade vi frukost runt 8 tiden, laxmacka ^^ o kollade klart på "masjävlar" ;D
GERB <3 Hahahahhaahaha aa Emy vår humor knäcker ^^
Efter att Emy hade duschat åkte vi in till staan ,, ja köpte :
- 18 armband på Punkt Shop ,, gav ett till Emy  á 2 kr/st
- 2 svettband (arm) på Punkt Shop á 25 kr/st
- Ett läderarmband på Punkt Shop á (kommer inte ihåg)
- En Ebba Grön T-shirt på Punkt Shop á 99 kr
- En Svart ögonpenna på H&M á 19,50 kr

Vi käkade Pizza ^^ hihi ,, sen åkte vi lite buss o tunnelbana, hamna "någonstans" som vanligt ^^ haha
Alla gick av bussen men vi fattade inte att de va ändhållplatsen :P ,, vi satt på där man ska ha stora väskor o shit ,, så relativt långt fram lxm ^^ 
- Vad heter du ? - Busschaffören (till mig) 
- Va? - Jag , halvt chockad , sen såg ja att han höll i en mobil så ja tänkte gud va pinsamt lxm ^^
men han kollade på mig o frågade igen så ja fatta då attd e va till mig.
-Varför ? - jag o typ höjde ögonbrynen
- Vart ska ni flickor ? 
- E de här endhållplatsen eller ? 
- Ja eller vart ska ni ? 
- Va? ,, okej ? .. 
sen gick vi av :P hahaha . MM 
Vi åkte tunnelbana också ^^ haha .. hamnade lite här o var ^^ kl 16 skulle Emy möta släckten så ja tog mig hem ^^ :P hihi .. nu sitter ja här bara e astrött !!!


jag blev blind på ena ögat :| elelr så fick ja ngt i ögat, svårt att avgöra ^^ hehe men asså de e asjobbigt; de går itne bort !! =/  



Ja e så jäla trött asså =/ ,, kan inte sova eller a ska inte göra det än för då vaknar ja så tidigt imorrn eller a de kanske ja gör iaf, om man kollar på hur de har vart de senaste dagarna ,, inte bra !! ja vet itne varför ja itne kan sova heller asså a förra veckan va de ju för att ja iten käkade ordentligt men de gör ja nu eller relativt ^^ haha kanske inte har vart så nyttig mat på sistonne, men ja käkar !! =/
menmen .. det går nog över ,,, 


:)  

<33
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: