notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Torsdag

Kategori: Från förr

Jag fick min nya mobil igår ! :D sony ericsson z610i med 3-abonnenmang ^^
va hos pappa o så gick vi o fixade det ..

Idag i skolan kollade vi på en riddares historia, eller va det en ridares hisroria Malin ??

Aaah, jag trodde jag blev påkörd ! - Malin

Idag var ja med Malin i staden o kollade runt efter lite julklappar o sen fikade vi ^^
Jag köpte Annas (pappas fru) present .. o en ram till Emys dikt som jag blev klar med idag :D

Imorrn e det freedaag igen :) mihihi ^^
ska ha basket på idrotten, får se om det blir av denna gång ^^ haha

Det är julafton om .. 10 dagar !!! o nyår om 17 ^^


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: