notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Torsdag

Kategori: Från förr

Idag försov jag mig .. inte bra :p men ja kom i tid till matten iallafall :P hahaha
senså hade vi lite svenska o sedan åt vi pankakor o efter det övade vi till lucia :P haha .. de blir ... asbra *hosthost*   
Efter det va de historia o franska .. jao :)

Nu e jag hemma .. borde plugga till provet imorrgon .. och till de som jah ahar på måndag men pallar inte .. gör det efter middagen ,, om jag äte middag, annars blir det klockan .. 7 .. klockan 19.00 ska jag plugga !!! LOVAR :p haha

" I was broken and alone, I wanna rest my bones"

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: