notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tiisdag ^^

Kategori: Från förr

Min mobil e på service :'( så jag har cp-sär-lånemobil !!! ja fattar typ inte hur den funkar !!! =|
Imorrn efter kl 17:00 e den klar, jag är vid butiken 17:01 JAG VILL HA MIN MOBIIL !!

Ja skulle träffat Emy idag men de hinns inte :/  hon skulle till släkten .. men imoeen ska vi på bio.. Hehe :)

Ja kollar på "bring it on" sen planerar ja o kolla på "kim novak badande aldrig i genesarets sjö"
- e trötter

På förmiddan va ja o mammsen i stan hihi, ja fick hängslen, en skjorta o en lila tjocktröja . :D hihi


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: