notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Söndagkväll

Kategori: Från förr

Nuså e jag hemma igen :P 
Ja var på landet lör-sön kollade på tv typ hela tiden .. när ja, viktor o pappa kom dit började vi me o kolla på "som katt o hund" sen käkade vi  .. spagetti o köttfässås :P .. hehe o sammtidigt kollade vi på "nalle puh" seeen .. hhmm .. vart de , bollibompa o julkalendern o efter det kollade ja o pappa på uppdrag granskning o typ doobidoo o när han skulle natta viktor kollade jag på "på spåret" o slutet av lilla melodifestivalen .. sen sov jag ^^ hahaha  fyfan asså ^^ imorse kollade ja o viktor på aristocats (jag valde) ^^ haha . ..
sen gick vi på en promenad o sen åkte vi hem .. till pappa asså .. käkade o såå .. sen körde pappa hemmig till mamma - MIN DATOR :P haaha ..

imorrn ska jag upp 06.07

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: