notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Söndag

Kategori: Från förr

Nu e jag hemma igen :) jag sov hos Malin igår till idag

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN MALIIN !!!

Igår va ja på järla pizza me Emy o sen gick vi på promenad ^^ hihi
När ja kom hem bytte jag om o gick till bussen igen .. åkte till Kiran gick runt i Jarlaberg ett tag o väntade på Malin Sara Pawwo o Daniel sen kom dom så drog vi till festlokalen :p hehe
De kom asmkt folk o tillsisst policer .. Då drog ja me Malin till tyresö o så träffade vi Gurra, Gb, Fredster, Johan, Billie, Bävern, Therese, Ankan o Debbie :) 
Jag ramla över en bänk när jag skulle knuffa Johan som satt på den .. hehe men han flyttade på sig så ja typ dök över den .. lyckat ! 
Förlåt att jag blev jobbig ... igen :$ 

Om jag gick vilse i skogen skulle jag intre vilja ha med mig en bastuba ! - Jag

E det han som står där med fötterna ? - Emy

Men de ser ju ut som en kärring, lxm men lilla kärringen ska du ha det där ? - Emy

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: