notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Nu ere fredag ^^

Kategori: Från förr

Ja jag är vaken ,, vaknade först typ 6:30 =S men ja gick o la mig typ 21 igår så hahe soviy länge iaf,, haha men sen somna ja typ om till kl 7:04 då Kiran skickade ett sms ja inte kunde svara på tack vare lånemobilen =/ ,, då satte ja på lite musik, judas priest, o sen sov jag vidare en 10 min sen gick syrrans alarm igåns asså a hon skulle väl till stallet antar jag HAHA, menemn aa ja lyckades somna om igeen o sov till 8:20 ungefär , då gav jag upp o satte mig här vid datan ^^ :P haha ,, låt oss säga att det inte är så många online just nu Xp *helt chockad*

Idag ska massa människor komma hit ,, det blir väl massa käkande o sånnt, "jippi",, haha
Ja e redan mätt av att bara tänka på det =S haha , men om ja inte käkar kommer mamma börja tjata om ätstörningar igen o det är extra irriterande när Eva e här, mammas kompis som e sjuksyrra ..
När dom börjar tjata omdet känner jag så här LÅT MIG VARA OCH SKÖT ER SJÄLVA, MEN FRAMFÖRALLT LÅT MIG VARA !!  o sen blir ja på jättetrevligt humör, mamma vet att jag blir arg när hon alltid sja tjata om det men ändå ere alltid: "har du ätit?" "vad har du ätit idag?" "gör som du vill (om jag ska någonstans) bara du äter"  ,, det är så trevligt !! *sitter o blir irriterad redan , vilket e ganska onödigt men a kan inte hjälpa det, aah  ..


Juste jah ! jag ska färga håret : SVART ! =D mihii
- e lite nervös för hur det kommer att se ut men a det blir sääker fing ;P hihihi
Ja ringde mamma igår för att säga det , när ja o Emy va i stan ..
"Mamma-aa, ja ska färga håret: .. Svart " *utdröjande o gansa tyst
"Vad sa du ?" *lät som hon trodde att hon hade hört fel
"Att jag ska färga håret svart" *upprepande
"Varför det?"  * lät som ja hade frågat om ja fick äta en mask, ungefär
"För att det är fint och jag vill det" *Bestämmt och halvt irriterat
"Aja, du gör som du vill .." *uppgivet o suckande
"Så du ska se ut som (hörde itne vad hon sa)" *skratandes
"Se ut som vad?"
" (Något namn) "
" Vem är det"? *förvirrad
"I familjen Adams, dom kommer ikväll så då kan du ju kolla"
"Vem kommer ikväll?" *mer förvirrad
"Familjen Adams kommer på tv !" 
"Ahaa, ja trodde du mena att ngn skulle komma hem till oss som såg ut som ngn i familjen adams, så ja tänkte att du mena min kusin" *Helt allvarlig men fortf halvt förvirrad
"HAHAHA , Va? aha ******* " *skrattandes
"Men Cissi, du vet att du e ganska ljus i hyn ju så det kanske kommer se ... aa, nej du gör som du vill " *från informerande till helt uppgivet 
" Jag vet, och ja det gör jag, o du får äran att hjälpa mig dessutom ! " *bestämmt
 
 


<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: