notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Nu är det jul igen

Kategori: Från förr

Igår va det julafton igen ,, * alla hoppar av förtjusning *  hela jul-konceptet går ut på att äta för mycket o få saker .. o sen ska det dras ut på något otroligt !! julen är inte bara 1 dag nejnejnej, men ska ju hinna träffa heeeelaaa släkten så de måste vara flera dagar av enbart ätande o kollande på tv (samma program varje år, dessutom)
 
Firade jul hos pappa i år :)
Min julaftonsmorgon började me att jag blev väckt kl 8 typ (!!) då skulle vi käka frukost tillsammans vilket iof e msigt .. redan då vart ja så mätt att jag inte trodde ja skulle palla käka ngt mer på 20 år !! sen skulle vi till kyrkan o kolla på ngt julspel (som varje år) ... inga kommentater .. jo föresten det vart ganska upplyftande när en ful snubbe svimmade ! HAHA asså en lång-smal sak me tjocka glasögon^^ haha
Sen skulle vi hem o fika innan lunchen .. kaffe o kaka .. sen gick vi upp till farfar o viola o käkade lunch, ännu en gång oootroligt mättande , sen va de kalle anka o karl-bertils jul (som vaarje år) till det fick man glögg o julgodis juste-juste-juste mellan kalle o karl-bertil kom grannen iklädd tomte kläder o dela ut lite paket ^^ hehe jag fick :
ett par jeans
lite underkläder
nagellack
pengar
perfym


fick ju mobilen i julklapp men idag kommer farmor = antagligen mer pengar
sen på fredag får ja paketen av mamma o den sidan familjen ^^

tillbaka till julafton -
efter det kan ni få gissa vad som hände - Vi åt, fyfaan va mätt jag var

sen pratade jag me viola ett tag medan hon diskade o så ^^ :p hehe sen skulle vi hem o då käkade vi meer julgodis o kollade meeer på tv ...
jag säger bara, tradition är motsatsen till variation ..

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: