notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Natt/morgon

Kategori: Från förr

Nu e jag hemma iigen ^^haha
jag o pawwo drog in till kungshallen o käkade .. först tyckte vi de va för mkt folk där så vi drog runt halva vasastan men sen  hamna vi på kungshalleniaf ^^ :P haha .. ja käka kina o pawwo pizza ^^ sen när vi kom till slussen me t-banan mötte vi Eric, John, Tom, Oskar o Molle o dom skulle på fest så vi följde med ^^ hehe :P det var i Älta :) när vi kom dit va de masssa folk o en som spydde ner hela vardagsrummet men sen vart asmånga utkastade av grannarna som kom o kolla att allt va OK ;D hehe .. vi vart inte det :p hehe
nånstans mitt i där kom anton o gurra också ^^
- jag drog lustgas
De va första gången ja o Pawwo festade tsm i nacka ;D o ingen av oss spydde ^^ haha .. ja losade min tändare .. stackars mig !!!
När vi skulle hem fick JAG släpa Oskar !! asså a han ska av i Boo Gård , så vi skulle me samma buss , han va full om man säger såå !! haha ..
Nu e ja hemma .. ska sova snart .. :P e trött ! pusshej

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: