notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Måndag, inte min dag^^

Kategori: Från förr

Lyssnar på "sång om ingenting"
- det här är en sång om ingenting så alla bratz kan hoppa omkring^^

Började på gymmet imorse .. de gick okey , sen hade vi engelska . jag var trött. sen va det lunch, ASÄCKLIG, de va ttyp geggig pyttipanna ! :| me rödbettor .. o ja spillde de på min vita tröja SÅKLRT , nejdåå jag vart inte alls arg haha :p *dampvarning*
 Ville gå hem men .. stannade .. skippade typ matten :p eller a ja o Kiran skulle "på toa" men a vi drog upp till bygghallen ist ^^

Sen åkte jag hem .. mjao .. thats it ;P

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: