notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lördag

Kategori: Från förr

Jag jobbar idag .. men inte ikväll ^^

JAG HATAR MR. NILSSON !!  (våran eng. lärare) asso hur kan man vara på VG-nivå om man har fått MVG på alla prov utom ett där man gick 0,5 p ifrån !!!!! o dessutom så e jag aktiv på lekionerna har ett antal ögonvittnen ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Igår .. såg jag Saw 3 ! Me Sara, Malin, Pawwo o Daniel vart det tillslut ^^ haha
FYFAAN va rädd jag var !! =| uschibuschi
Jag såg typ hela filmen genom Malins halsduk :P haha ^^ o så åt ja så mkt godis att jag höll på att spy !!
Jag bet mig i läppen igen *stackars mig*
Men de läskigaste va nog att gå hem ensam från bussen, det var ju mörkt ute !!! jag sprang. haha
sen va ja tvungen att sova me musik på heeela natten samma låt om o om igen dessutom så de inte skulle bli ngn läskig chock när de kom en ny låt .. "Broken" fick det bli ^^
Jag vågade inte sova på mage för att ifall ngn skulle komma o skära upp huvet på mig =|  o de va ett problem för att ja sover alltid på mage =/ haha ja vet ja e jävligt feg ^^

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: