notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lördag

Kategori: Från förr

Det känns som söndag =|

Idag ska jag me pappa o lillebror till landet "jippi" .. kan väl bli skönt att ta det lugnt ^^ haha

Jag är trött

Mamma vart assur på mig nu igen ,, PALLA .. asså a hon kom in i mitt rum nyss när ja chattade me Emy om vad som hände igår .. vill ju lxm iinte att hon ska se :P haha men a så vart hon sur för att jag utstrålade att jag ville att hon skulle gå , vilket var sannt ^^ haha

Jag blev nervös Emy ., men jag måste ta tag i det , mjau va jobbigt ! =/
- varför kan inte allting vara enkelt ??  


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: