notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Jaha jah

Kategori: Från förr

Så, nu vet jag itne va som händer ikväll igen ! haha , eller jag ska träffa Sara ^^
Emy måste vara me släkten o Malin ska hålla sig kvar i Tyresö, Pawwo ska vara me Rebecca men a dom kanske vi också träffar det är ingen som vet ! ^^
Jag är trött , uttråkad , vill att de ska bli kväll , vill att de ska bli sommar igen ! Japp ,
Jag har lockat håret det tog lång tid o ser ut som skit iaf, måste fixas senare ... sen så: vad ska man ha på sig ?? palla glitter, har inget som glittar så det ströks från listan ^^ menmen a o kjol e väl ett alternativ men a inte om vi ska va ute för vill inte dö om benen e typ redan sjuk .. men kjol e ju fiint ! vill h kjolen Emy köpte :P haha den va asfiiin ! ;D  ,, annars får de bli jeans: dom ja fick i jullapp kanske eller a det finns ju risk för förstöring vid sånna här tillfällen så kanske nåra andra ! =/ hahaha .. ojojoj nu vart de jobbigt !!

En god nyhet för dagen e att Sara köper ett pak. Lucky Strike som ja får köpa av na' hihi ! :D:D

Lyssnar på Imperiet just nu =)

 ... sen så ler man som en galning !!






" Jag vill finnas där när du faller, i fallet , o fånga upp dig" 
- Emy jag finns alltid här för dig, du ska veta att du är min bästa vän <3


 <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: