notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Freeday

Kategori: Från förr

Idag har vart genomsnittligt bra ! :D hihi brjade itne så bra men de blev bara bättre o bättre ^^ haha
Det började me att jag gick upp 07:03, skulle ha gått hemmifrån 07:07 (!!) men ja gick 07:14 ist ^^ haha JAG HANN
Men ja hann inte äta o va trött som en gris, kan ha märkts på mitt humör ? :P hehe eller, Kiran ? hehe
till råge på allt skulle vi spala basket på gympan ! :| indre kul asså .. o ja vart liite sur., bara lite.. bråttades me Kiran (inte alls faul) för att KIRAN FUSKAR !
menmen .. sen gymmade vi lite, åt ngn kyckling me röd sås o ris, hade SH; då vi kollade klart på en riddares historia, fick tillbaka prov (MVG) o fyllde i ngn blankett ^^ sen slutade ja o träffade Emy :D vi åkte hem till henne käka lite o så seen åkte vi hem till mig o så lämna ja mina saker o sen åkte vi in till stan köpte godis o gick på bio ! vi såg 7 miljonärer; fett konstig men asbra ^^ haha efter det.. käkade vi kebeb o sen gick vi runt lite, åkte lite tunnelbana o sååå ^^ haha ..
" Har du nåra bullar i påååsen?"
Emy - om sanningen nu ska fram - vi är oslagbara o våran humor knäcker ^^ HAHA
Imorrn gäller det; vi kommer bli världskännda i hela Sverige Xp ahahha 

<33 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: