notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Det ja försökte skriva i .. måndags !

Kategori: Från förr

Dagen började me ett helvete !! =/ ja missade bussen, o ja va arg redan innan så ja vart måttligt förbannad !!!  Så jag gick till Björknäs centrum !! haha de tog fan 30 min ja hann me 444 men exakt när ja kom till henriksdal gick 402:an ja trodde ja skulle döda ngn men de var ingen där ^^ haha
Historan va tråkig, meningslös, läste kapitlet bara som vi redan hade gjort innan !!! sen matte, tråkigt som alltid ! sen tillsist franskaprov ! helt underbar skoldag ? NEJ
Men sen så var dt så att ja åkte samma buss som Emy till slussen ^^ Då vert de så att vi åkte hem till henne :D då vart allt så mkt ljusare !!! haha
Vi kollade på Nattbuss 807
"Vafan, jag fick massa grus på korven"  hahahahaaahhahahahahaha det roligaste på länge, jag o Emy kollade om den repliken typ .. 20 ggr kanske ^^
Jag o Emy ... vad ska man säga ? det går nog inte att förklara oss med ord :p haha man måste uppleva oss för att förstå HAHA (det där lät bra, jag vet)
Jag satt o sjöng på "En björn och en tiger" o Emy på ngt annat så det blev :
En bjöööörn och en tiiiger , o en som hette piiiter
HAHAHAHA
Vi ska spela in lite filmer .. i framtiden, ni kan få titlarna :P haha inte för att det är ngn annan än jag o Emy som fattar det roliga menmen^^
- Food Safe, No Food safe
- Soprummet & Har-Harald
- Missilen
- Grus på korven

Emy du är min björn och jag din tiger:
Nu ska vi ge oss av sa lilla björnen till sin vän
nu ska vi ut i världen för att söka sanningen
vi ger oss av i morrondag att söka panama
för det är våra drömmars mål, och där luktar banan (- Jag tycker om Banan)

de packade lite saker och de låste sen och gick
de knallade över bron och lämnade huset sitt (- Alla gånger vi har gått !! , säger bara GBG)

den dagen så sken solen
den dagen då de drog
den dagen så sken solen
och de trallade och log

en björn och en tiger mot drömmarnas land
där solen som stiger alltid är varm (- Malta)
tillsammans på stigen som
leder dom fram (- vi kommer alltid vara på samma stig)

vet du vad sa, lilla tiger, när jag har dej som en vän
jag är inte rädd och jag kan knalla länge än (Tillsammans är vi inte lika ensama o rädda)

när de gått i flera dagar mötte de andra på sin färd
en hare och en igelkott på vägen vid en sjö? (-Även om vi får andra vänner så har vi alltid varandra)

där var de över natten, de stannade i ett hus
och värmde sej vid elden i en soffa utav plysch (- Vi har ju sovit på konstigare ställen^^)

om natten drömde alla om landet panama
på natten drömde alla om lukten av banan ( - hahahaha Emy, spydde gult dagen efter)

en björn och en tiger mot drömmarnas land
där solen som stiger alltid är varm
tillsammans på stigen som
leder dom fram

nånstans måste dom tagit fel i valet utav stig
för cirkeln som de gick i ja den blev både stor och vid
och om man går i cirklar så hamnar man just där,
där man en gång startade där man påbörjat sin färd (- NÄR HAR VI GÅTT RÄTT?)

de hittade sitt hus, de hittade sin å
de hittade sin bro där de en gång börjat gå ( - Båda startade i Nacka då var det inget drömmland precis,     men nu med dig är det allt man kan önska sig)

det här är panama, det är är våra drömmars land
vi har gått än länge men nu har vi kommit fram

och du kanske tycker att de borde stannat kvar
och brukat det de haft och att världen den var vis?

men tänk på vad de missat och de platser som dom sett
och inte fattat att de ville ha en soffa utav plysch ( vi skulle kunna låte bli att utsätta oss själva för masssa skit men varför? vi har ju kul under tiden !)

en björn och en tiger mot drömmarnas land
där solen som stiger alltid är varm
de hade gått rätt länge
men nu så har de kommit fram ( Nu har vi varandra, vi är hemma)

ja den här sången är om mig o Emy HAHAH :P <333 det kommer alltid vara du och jag det är det ända jag är säker på !!!




<33

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: