notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

1 December

Kategori: Från förr

Japp, nu e det bara 24 dagar till julafton ! o de blir då cirka 3 veckor :p
-mihihi

Ska till gymmet snart .. eller a ska till bussen snart rättare sagt ^^ eller a nu när ja kollade på klockan e det itne så snart .. 18 minuter !

Jag är uppe , nästan klar och har 18 minuter kvar ! =O haha
 Men det kan ju bero på att jag orkade gå upp imorse, eftersom jag gick o la mig typ halv 9 ^^ va så jääävla trött asso !! ;D men inte längre .. nu e jag bara morgon-seg och fryser lite .. o nu nös jag !
(Kiran gick o la sig 8 igår)

Nu är klockan 07:00
Jag ska gå till bussen 07:14

Måste gå upp o hämta ett par strumpor nu .. :p

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: