notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

061219

Kategori: Från förr

Idag har jag o Emy kännt varandra i sex månader = ett halvår !! :D
- det känns som det har varit heeela livet, vi två, men nej haha :p men man kan ju säga att mitt liv började när jag träffade dig gumman; du är helt enkelt min andra hälft !! utan dig funkar jag ju itne o det vill jag att du ska veta !! <33

Idag va ja då i skolan .. de va relativt slappt som alla andra tisdagar :P haha ^^
Efter skolan åkte ja till 3-butiken IGEN, ska dit imorrn me då, måste ja ha me den jäla lådan för att kunna byta skiten ^^ haha menmen.. Emy följde med mig dit, sen gick vi till konsum o köpte goodiis för att fira våran halvåersdag ! o utanför såg vi .. philp eller fredrik (från 100 höpjdare mm.) ja vet ju inte vem som e vem men aa :P haha ^^ sen kte vi till slussen -> Emy åkte hem o jag väntade på Main o Sara :) sen åkte vi till TB c o köpte goodis ^^ sen stack vi hem till Malin o kolla på Torkel i knipa; fyfan va kul den va ! hahaha
vi skulle ha pluggat först menmen ^^ haha vi pluggade efter ^^ haha

"FUCK OFF AND DIE, D ÄR FÖR FUL FÖR MIG O DIN MORSA GÅR FÖR EN HUNDRING"
"O VEM ÄR DU ? "
"BIIAATCH"
Haaahahahahahaha :p

"Fuck off and die, du är för ful för mig o din din morsa går för en hundrin: du sa det rakt i mitt face o nu ..står ja här jag kommer itne ihåg mer men ja bara undrar: var e den nu ? svara mig nu för jag bara undrar var e den nu"
- eller hur Sara ;D  haha


Imorrn har vi då idrottsprov sen lunch o sen fotbollsturnering ^^

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: